Friday, March 20, 2009

tag...

teringin nak update blog..
pastu jejalan ke blog kengkwan...

pastu terjumpa dari blog emma...
hhuhuu geng BBS di tag..
dengan perasannyer mestilah aku geng BBS...hahahhaha



Instruction: Go to photos folder. Go to 6th folder and go to 6th picture in the folder.Then, put the picture on your blog and make a description of it.


ok masa untuk menerangkan perihal gambar ni...
-memandangkan masa aku mengupdate blog ni.. aku di bilik MTP...
-folder2 gambar yang ade bukan gambar berkaitan diri aku...
-aku pun tak berapa pasti siapa yang ada yang kat dalam gambar ni...
-saper yg amek pun aku tak pasti..
-yang aku pasti gambar ni pasal game yang aku tak pasti namanya...(bola?ragbi?..)
- tapi aku rasa gambar ni seksi...

aku tag...hmmmmm hmmmm hmmmmm



3 comments:

encik BANGLA said...

gamba ak snap tu~

tough lady :) said...

bukankah name folder nih sudah terang tertulis ragbi..huhooo =P

Anonymous said...

dah agak dah..

taklaa bell.. die tulis 2nd game... huuhuhu