Thursday, April 16, 2009

kali ni betul2 mengarut..

update..
rindulaaa kat kamu blog...
macam2 dah jadi tau mr blog..

jadi orang yang ke 6...
bukan laa satu perkara mudah kan??
tapi ade encik-encik dan adik kakak yang akan tolong...

tadi pergi jalan-jalan..
ada orang suruh buat kuiz,,
giler laa kuiz tu bukan yang aku suka..
buat apa aku nak buat..
tapi aku terperangkap.. buat jelaaa

abang aku nak pergi merisik anak dara orang..
lawak laa ade ker die duit??
hahha

mak ckp aku dah besar.. boleh bawak kereta...
ayah cakap kamu tu kecik lagi,,
nnti ayah hantar..
bulan 12 nnti aku 25 laa... percaya tak??

mr. blog...
aku tak update bukan sebab kau busuk atau kotor...
bukan sebab aku benci atau nak merajuk..
cuma aku tengah hirup oksigen... jadi jangan kacau yerr..

2 comments:

amin said...

lama tak update kan.,,,

aimi liyana said...

hehee, ayah midot kata kecik bukan pd umur, pd saiz badan la..

hehuu~!