Sunday, December 21, 2008

takde tajuk...

sehari sebelum balik upm, aku tido umah wana...
hmm cam biasa la pillow talk...
tapi keluarga dia tido pukul 10 malam...
langsung tak kena dengan jiwa aku yang tido pukul 4-5 pagi....
alih2 kitaorang wat sesi pillow talk dekat dapur sambil makan keropok terengganu cicah air teh...

wana : dot, kita makan keropok terengganu.. keropok terengganu sedap..

aku : tak kisah laaa beb.. makan jer..

wana : aku buat air teh anggur nak,,

aku : chit,, tak nak....

wana : sedap laa beb..

aku : nnti aku dah tak leh beza air anggur ngan air teh....

perbualan diatas berlaku beberapa minit sebelum aku kena goreng keropok.. chit.. wana kena tidokan anak sedara dia yang terjaga akibat suara gelak tawa kami yang manja ala2 fasha sandha kena gosip bercinta....

ok.. melalut....

aku pandang jam berkali2.. baru pukul 12.30malam.. takkan nak tido kot.. nnti aku orang kata tak remaja... cam ayong selalu kata kat aku bila aku taknak ikut dia pegi karaoke...

wana : ko rasa kita kawin ngan sape???

aku : emmm

aku : ko rasa kawan lelaki yang ko n aku kenal yang dalam kampung ni saper yang sesuai jadi suami??

wana : emmmm

kesimpulannya.. pillow talk kami malam tu lebih pada bercakap dalam hati... sampai dah tak mampu nak luahkan...

3 comments:

n a b i l a a t h i r a said...

dpt ilham dr sesi evening talk dgn ayie ke??hehe =PP

mINDRAs said...

wah gitukan....emm...nak cuba la isu ni kat sapa2..hahahaha

adyllbbs said...

u r oweys like dat kan..
=))
sbnrnye topik ney da lame x ke udara di klngn BBS..
i miss dat tym mybe..