Monday, February 23, 2009

aku update lagi...

disebabkan lama tak mengupdate...
aku update lagi..
walaupun ..................................................


...................................................................


......................................................................


.................................................................


.............................................................


.......................................................................


...................................................................





kisah ni dunia luar tak boleh tahu...
oh yee.. rindu pada kawan...



mereka ni lah penyebab utama aku ada di UPM...
wink..wink...


3 comments:

eM. said...

saya kenal kamu dan mereka2 itu...
wah semua org dah makin chanteq

Anonymous said...

sungguh byk kisah yg hendak diberitahu kan..tapi mungkin pentasnyee kurang sesuai..skripnye kurang indah..layarnya kurang lebar..lakonan kurang mantap..hurmm~

sampai satu saat yg segale2nye yg kurang sudah jadi sempurna..mungkin itu saat yg sesuai..tapi kesempurnaan itu kan mustahil =)

p/s - apekah yg direpekkan ini..

Anonymous said...

yup.. ade yg nak kawin dah... huhuhu sedih...

amboi bell, takper tadi aku g diskusi ngan juri... die kater
pelakon terbaik=penipu terbaik..
hmmmm