Saturday, February 21, 2009

aku update....

tarikh last aku update blog 28/1/09.....
hmm satu masa yang lama...
aku rindu nak gunakan ruang ni...
tempat aku bagitahu dunia tentang dunia aku...

rupanya ada perkara yang dunia lain tak boleh tahu....
ok... kita mulakan dengan FESTIK yang dah berakhir tadi...
aku macam biasa masih lagi hampa dengan diri sendiri....

tapi.. takper dunia aku kan selalu macam tu...

aku mahu dunia luar tahu yang aku BERTERIMA KASIH dengan produksi 40..seterusnya,,,,
perkara yang luar kawal kadang2 berlaku..
dunia aku.. tahu kawalnya... akan ade satu entri pasal 40..seterusnya bersama gambar2 yang menarik.. InsyaAllah...

sebenarnya hari ni aku rasa lengkap.. ada hikmah show kitaorang ditukarkan hari siang... rupa-rupanya pengarah teknikal..mr Lehe dapat masuk final utk battle of the band.. huhuhu sedikit rase bangga.. sbb kami teman2 jamming die dulu,,, tu dulu..

sepanjang aku tidak mengupdate blog ni..
aku selalu ditemani lagu ni...

Kucing hitam
Kau berjalan di depanku

Ku tak hirau
Hanya mainan duniaku
Hati luka
Kau berada di depanku
Ku tak risau
Tak ke mana tujuanmu

Kucing hitam
Kau berlari ke arahku
Ku tak risau
Ke manakah tujuanmu
Hati hitam
Sehitam ibu hempedu
Jiwa kacau
Bagai siang terganggu

(korus)
Ada segalanya yang kau mahu
Adalah raja di mata temanmu
Tapi kau bersuara
Yang engkaulah perwira
Sambil megibar bendera bendera
Megahmu

Kucing hitam
Hanya satu yang ku tahu
Rambut hitam
Hati di dalam tak tentu
Cara hitam
Itulah idealogimu
Ku tak risau
Ku tetap dengan caraku

(ulang korus)

Kucing hitam
Kau berjalan di depanku
Ku tak hirau
Hanya mainan duniaku
Hati luka
Kau berada di depanku
Ku tak risau
Tak ke mana tujuanmu

Kucing hitam
Kau berlari ke arahku
Ku tak risau
Ke manakah tujuanmu
Hati hitam
Sehitam ibu hempedu
Jiwa kacau
Bagai siang terganggu

(korus)
Ada segalanya yang kau mahu
Adalah raja di mata temanmu
Tapi kau bersuara
Yang engkaulah perwira
Sambil megibar bendera bendera
Megahmu

Kucing hitam
Hanya satu yang ku tahu
Rambut hitam
Hati di dalam tak tentu
Cara hitam
Itulah idealogimu
Ku tak risau
Ku tetap dengan caraku

bittersweet---kucing hitam----

1 comment:

Asyraf Azizan said...

thanks dot. nnti jaming lg ek