Wednesday, July 1, 2009

toleh...

blog adalah satu sisi lain hidup aku... aku tak pandai nak menerangkan sesuatu atau menulis rutin harian aku,,,
aku cuma mahu kan blog sebagai satu tempat aku rasa lega,, selesa bila menulis,,,



p/s: emosi sebenar.. rasa kosong,,,


p/s:

dulu aku selalu yakin kedepan sebab aku tau kamu dibelakang,,
satu hari aku toleh belakang.. kamu tiada,, hilang,,
sekarang bila aku jalan...
aku selalu toleh belakang,,, harap ko muncul,,
dan kata,,," surprise"

sampai sakit tengkuk aku..
asyik menoleh...
baru jalan 5 minit..
aku toleh,
jalan lagi,,, aku toleh,,,

kadang2 aku hanya berimaginasi,
kamu kata.."surprise"
aku senyum,, dan jalan...

aku tak tahu sampai bila aku boleh menoleh lagi....

5 comments:

adslmh said...

midah, aku pon kdg2 toleh2 blkg gak
kot2 ade surprise lagi utk aku psni. tp, xde pun...aku just tunggu org kat dpn dtg sergah aku hahaha
:D

dodot said...

hahah aida,, btul gak ek tggu org sergah je.. jgn kena sakit jantung dahlaa hehhe

adslmh said...

sergah manje2 giteww~ :P

Asyraf Azizan said...

kalo ko pasang side mirror dh xpyh toleh2kan. :)

dodot said...

ok aida, kalau die sergah manja.. aku nak react camne ek?? hehe

lehe: hmm pakai side mirror tak best laa... tak real... hah