Saturday, September 5, 2009

blink...

matahari,
jika kamu nak berubah,
berubahlah,,,

sikit pun aku tak pernah kisah..

kamu nak tukar warna purple pun takpe..
lain sikit hari aku,,

tapi zon selesa aku,
dah larilaa...

warna terang yang selalu kamu pancarkan...
mungkin akan jadi warna lain...

kamu pilih lah warna ape..
yang aku tahu,, bila aku bukak mata..
kamu tetap ada dekat situ.,
jadi matahari aku....









p/s: aku suka bila kawan aku berkongsi cerita, tapi aku sentiasa memahami... ;p

4 comments:

tough lady :) said...

dengarlah matahariku..suara tangisanku..ku bersedih..kerna panah cinta menusuk jantungku..

credit to - matahari by agnes.. =PP

p/s - ade kaitan tak??

dodot said...

bell, langsung takde kaitan,, hahahah

Anonymous said...

ada pelukis Art pop kalau tak silap seangkatan dengan Andy Warhol pernah lukis matahari warna lain

" Ekspresi diri" kata beliau =)

dodot said...

cik anon,,, oo yeke... hmm klau camtu nak lukis gakla... tapi takde bakat,, huhuhu