Tuesday, September 8, 2009

encik naga dan cik senyum


dia: baju kalis peluru yang hati aku pakai makin lama makin menebal

aku: baju kalis peluru yang aku pakai dah basah kena hujan tiap-tiap hari

dia: kalau macam tu ko kena cari yang baru...

aku: aku dah selesa dengan baju tu.. muat-muat

dia: baju aku besar tapi aku pakai jugak, sebab takde baju lain mungkin

aku: aku takut nak tukar baju lain.. takut gatal2.. takde ubat, camne?

dia: kalau takde ubat aku carikan, kalau takde jugak, aku garukan..

aku: (sial, aku lupa ayat terakhir,, masa aku tulis entri ni...)---> ni monolog...

3 comments:

Nazirah Sharifuddin said...

rasa macam nak paham dah sikit sikit. arap tak tersalah tafsir :))

dodot said...

wow... nazi komen my blog... hahah
haa betullaa tu ape yg ko faham... hah

encik BANGLA said...

......................