Saturday, May 8, 2010

selama 3 tahun...........................

masih lagi belum dapat lelapkan mata,,, hmm tadi mak ayah datang.. amik barang. macam yang aku jangka.. kereta yang dibawak tak mampu menampung barang aku selama 3 tahun. kesudahannya, muji kena berkorban tuk adik dia yang sorang ni. die akan datang jemput aku nanti bawak sekali barang2 yang lain. yeay!!

pagi tadi photoshoot dengan kawan terbaik aku selama 3 tahun dekat sini. susah senang mereka ada. huhu tak tau macamana hari terakhir nak berpisah nanti. dayem, aku belum sedia. OP untuk photoshoot tu, mr Opel, hehe dia adalah Felo kolej yang paling sporting. sepanjang 3 tahun aku dekat K5. dia orang yang banyak ajar pasal life dekat k5. macamana nak membentuk diri menjadi berguna. chewah. hehhe baru aku tahu penatnye jadi model. patutlaa model dan photografer duitnyee masyukk!!

malamnye pulak, ade majlis dengan budak2 UNIMAP. ikutkan hati malas nak masuk campur. tapi disebabkan apa yang aku belajar selama 3 tahun dekat k5. ikhlaskan hati tolong mana yang patut. harap2 dapat bagi yang termampu pada diaorang. jumpa lagi UNIMAP.

perasaan sekarang sebenenarnya sukar nak cakap. berdebar nak ke tahan. ye jugak. rindu ahli keluarga. ye jugak. tak bersedia berpisah dengan kawan2, ye jugak. haih entah mana satu...............


p/s: pic dari shazli shamsuddin photography.

p/s1: nabila athira,nazirah, adyla, selamat berkursus 3p!!! *bell.. jangan jadi tak tentu arah tau, bila aku takde nanti* hahaha statement!!

p/s2: wish u r here!! fuhh jauh!!

p/s3: Ya Allah.. selamatkan perjalanan kami semua!!

No comments: