Thursday, December 30, 2010

woot woot.

Teknologi bagi aku macam racun, dia perlahan lahan boleh membunuh sistem kehidupan manusia. aku ingat lagi zaman bercinta menggunakan surat, memang tersangat jarang bergaduh. yelah kan, takkan nak maki hamun dalam surat.. lepas tu balasan maki hamun tu akan dapat seminggu dua lagi. membazir. baik gunakan tulisan dalam surat tu dipenuhi dengan kata - kata rindu, kasih dan sayang.

Satu dunia boleh tahu yang siapa tengah bersedih. siapa yang tengah gembira. siapa yang sedang kecewa dan siapa yang sedang dilamun cinta. yang paling aku takutkan.. dunia teknologi boleh buat perang dunia meletus. bila - bila masa sahaja. Dunia teknologi kalau tak dibendung,mungkin boleh buat satu dunia jadi kejam. maksud aku boleh jadi kejam dengan kata - kata. tidak dinafikan kata -kata lagi tajam dari pedang. jadi kita boleh fikir sendirikan, kalau berperang menggunakan kata - kata lagi dasyat kesannya kan??


p/s1 : tunggukan kehadiran entri "YEAR END SPECIAL" dari aku.. hehhehe

p/s2 : masih lagi tenang dengan slogan "go with the flow" :)

p/s3 : semakin hari semakin sibuk. :) Alhamdulillah.

1 comment:

faizbotol said...

btl2
aku skg nak praktik kan ar surat 2...
skg tgh tgu surat org dri germen..haha