Friday, December 31, 2010

harapan 2011 :)

"kita selalu mintak tak padan dengan apa yang kita bagi pada Dia"- sepupu aku kata. aku curi dengar masa dia tengah baca kitab.


entri sempena memperingati perkara yang berlaku dalam tahun 2010, belum mampu aku nak buat. kena ada satu hari yang tenang aku akan mula menulis dan publish. tersangat beza dengan zaman belajar. sekarang terlalu banyak perkara kena fikir selain daripada membuat entri yang panjang berjela dan sudah tentu memerlukan masa. jadi entri ini sebagai penutup 2010. :)

harapan untuk tahun baru yang tinggal 1 jam setengah ::

*aku nak hidup aku positif setiap hari.

*aku nak ceriakan semua orang dalam hidup aku. mak. ayah. adik beradik. anak sedara. sepupu sepapat. satu kampung. kan aku dah kata semua orang :)

*aku nak buat apa yang aku suka buat.

*ok last.. rajin kemas bilik. :P

ini cuma sebahagian yang aku nampak sekarang. tapi aku siapa untuk minta lebih.. cuma manusia biasa yang selalu terlalai.


selamat tinggal 2010. selamat datang 2011.
semoga semuanya baik dan manis macam lolipop. :)

5 comments:

Unknown said...

Smoga hdup lebih happy dot.. Smog dpt apa yg ko impikan..

P/s tk sbar nk lepak opis ko nanti..

faizbotol said...

gudluck midot

hamidah mubin said...

epul : kau pun same beb. huhu ekceli aku nak lepak2 ngan ko. borak2. kena cari satu masa yang tenangkan?
hehhe


botol : gudluck untuk ko jugak :)

adyllbbs said...

eh sukanya gambar last! (nakal)

Unknown said...

yup..msg je aku..aku okey je.. set time k! msg me!