Wednesday, January 4, 2012



sebenarnya aku nak buat entri sepanjang tahun 2011. tapi tak sempat lagi. sabar yee kawan2 sekalian.

macam dah lama tak menulis secara relaks... maknanya taip saje apa yang rasa nak bagitahu. life sekarang ok2 saje. Alhamdulillah..dengan semua rezeki. entahlaa sebenarnya ada lagi sikap buruk aku yang susah nak kikis. huuuuuu.. banyak tido. aku rasa ni dah jadi masalah. penyelesaian dia aku kena kerja dekat luar. tak boleh duduk dalam rumah.. sebab bila aku rasa bosan je dengan keje. aku masuk bilik. tak masuk bilik pun aku tido atas kerusi. yang pasti tetap tido.

sebab tu aku semangat nak bukak kedai cepat. biar aku ada rasa tanggungjawab sikit nak bukak kedai. InsyaAllah. semoga kedai tu bukak ikut target aku. pasal kedai tu pulak, sekarang dalam proses buat rak.. erk sebenarnya aku terlebih order rak. aku terlupa yang aku kena isi benda lain lagi dekat kedai tu. tapi nasib baik akak aku kenal dengan tukang tu, so mintak dia kurangkan. harap2 boleh. kalau tak kena susun semula pelan kedai. itu pun aku ingat sebelum tido semalam. macam kes aku lupa order pasir selori tu jugak.. so ade hikmah jugak aku banyak tido kan? sebelum tido pikir. so banyak kali tido. banyak kali pikir. heh.

aku sedar yang aku bukanlah perancang hebat, aku lagi suka buat kerja yang spontan. tapi tak semua yang kita suka tu akan terjadi pada kita kan? dah tertulis kan,, kemungkinan apa yang kita tak suka itu adalah yang terbaik untuk kita. macam tu jugak dalam jodoh kan? mungkin ada satu perkara yang kita tak suka pasal dia. tapi ada 10 perkara yang buat kita tersenyum bila ingat pasal dia. Wallahualam. semuanya kerja tuhan.

hari ni ayah demam. panas sangat badan dia. hati dah mula risau. sakit lama dia datang balik. tak larat nak berjalan, semuanya atas katil je. tapi aku pura2 jadi kuat. buat kerja macam biasa, taknak ayah risau. taknak aku patah semangat. ayah cuma demam je. semoga demam ayah baik cepat. aku risau tapi kena kuatkan?

ok jumpa lagi. insyaAllah entri 2011 pulak. love u. :)

1 comment:

adyllbbs said...

love u too *auww*
semoga ayah kadot cpt2 sembuh :)