Monday, August 6, 2012

aku adalah seorang kekasih yang sangat bosan untuk kau dekati.

seperti tajuk diatas..
aku betul2 maksudkannya..

aku seorang yang bosan untuk kau jadikan kekasih.

bila ditanya apa yang aku makan hari ni?
aku akan jawab.. "ayam"
esok.. soalan yang sama kau tanya..
jawapan aku tetap sama.. "ayam"
esok dan esok lagi.. jawapannya sama..

rutin harian aku sama..
tiada apa yang menarik untuk aku kongsikan..
kalau ada pun, keletah budak2 yang datang kedai.

bila ditanya mengenai hati..
sumpah aku tak mampu jawab selagi belum sah.

prinsip aku satu. "kata2 bukan mainan"
jadi jangan ucap kalau sekadar pemanis mulut..

cukup kau tahu.
aku bahagia dengan hidup sederhana dekat kampung..
mak. adik beradik.boleh ziarah kubur arwah ayah bila2 masa.

hidup aku sekarang hanya mak.
dan mencari redha Allah.

jika kau masih lagi mahu mendekati..
bersedialah masuk ke dunia aku.
tapi jangan sesekali merungut.
aku adalah perempuan bosan.

kerana aku sedikit pun tidak berasa begitu.

:))

3 comments:

beLL said...

pls accept me for who i am. :)

dot said...

bell

ok.. aku terima siapapun kau.. hehe belanja chillis plissssssssssss. :P

beLL said...

tak blh mkn chilis selalu. pembaziran. hahaha. kt mkn gerai sudah. lg kenyang :P


p/s - pls remove verification word. pening kepale. kami bukan robot T__T