Monday, August 25, 2008

tiadaTajuk

maaf lama tak mengomel diblog kesayangan aku ni..
ada macam cerita, tingkah, rasa yang datang dalam tempoh masa terdiam ni...
mungkin akan menyusul dengan gambar2...

bila dah lama tak menulis dah jadi blur...
ok...tadi aku makan ngan epul n skembu... tu bukan pointnyer..

pointnyer adalah EPUL...

dia dah move ker kuantan...
takkan ade lagi orang yang akan bagi aku peluang,,,
aku kena cari peluang tu sendiri...
takkan ada orang yang akan bawak g makan kat maulana..
aku kena bawak motor sendiri...
takkan ada orang yang aku leh berdiskusi pasal teater..
aku kena berdiskusi sorang2 jela...
takkan dengar lagi ayat ni.."saya staff UPM, dari Fakulti..............."(dirahsiakan nama fakulti ni)
huhuuhuh

beb, thanks...

3 comments:

Anonymous said...

takde org nak bawak g maskara ng uptown agik..hu3..thanks epul =))

Asyraf Azizan said...

hmm...
nape xkejut aku. nk join gak makan2

Anonymous said...

owh.. mempergunakan aku.. dun worry.. aku still akan cakap "saya staf UPM, fak........" wpun aku dah lama tinggalkan UPM..

dot, jgn sedih.. aku hepi ada kwn cam kau..memnuhu ruangan kaler2 yang kekuarangan dalam hidup aku.. kt org pahang..kt akan bertemu lg..