Sunday, August 31, 2008

merdeka dan rantai..


rantai art event...
mini teater...
kami berlatih sehari sahaja..
namun itu bukan penghalang...
terima kasih kepada mereka yang baik hati dan comel..
merdeka selalunya aku menjadi penonton berfikir kemana mahu pergi, melihat bunga api..
tapi kali ni aku menyampaikan sesuatu untuk mereka2 yang sudi pinjamkan telinga mereka..
mungkin tidak ramai namun bilangan yang sedikit itu aku hargai...

maaf, aku ada tersilap... aku akan baiki kalau ada peluang yang lain.. tenaga untuk perform pun aku kena lipat gandakan,,,

usai perform, mengisi perut di old white coffee...lepak2 sambil bercerita, kami sebagai pemerhati politik.. hehehehhe...
mana perginya bendera2 di kereta2 rakyat malaysia.. mungkin hilang kena curi kot..
kalau aku ada kereta mungkin aku pun berfikir 24 kali... dan keputusan kali ke 25 tu.. adalah aku mungkin tidak kibarkan bendera...

sebab aku tak nak jadi macam en. jalil,,,,kek di rumah hangus.. anak mabuk tunggang langgang..
balik kondo pak ngah, sayang kalau tak tengok dvd.. sebab rumah pakngah bestttt.... hehe
aku ngan si wazir sambil pakngah yang bertenet jeling2 pada cerita Kilometer-Zero.. cerita mengenai iraq, aku rasa sesuai sebab merdeka tapi tak semestinya bila time merdeka jer tengok cerita yang membangkitkan semangat patriotik..cerita tu menarik.. mereka menggunakan apa yang mereka mampu...nice... aku n wazir jadi pengkritik... sebelum berpisah.. kami sempat makan nasi goreng yang sedap.. menonton cerita flower in the pocket...


dan sekarang aku dah di kolej... hmm aku tak suka rasa macam ni.. tadi happy sebab ramai ada.. sembang2 sambil tgk tv.. skrg sepi, kosong.. dengar bunyi air-cond jerr....last but not least...special thanks to...Pakngah,anak dia,Kakdek,Ajun,Boy,Hazwan,Bai,Wazir,Abg Ryo

p/s: pic ehsan blog ajun,, hehehhehe

(aku benci bila kita berkongsi memori, sebab nanti aku rindu.. huhuhuhu)


keluarga jalil dan peminat...hahahha

kami yang gigih...

6 comments:

Anonymous said...

tahniah wei.. truskan dreams ko

Anonymous said...

thanks darlingg..jgn serik ikut saya lagi.. :)

Anonymous said...

ikotkan at..nak gak g rantai tgk k dot preform...tp xde rezeki laa...ktorang support dr jauhh owkeyhh =))

jgn sepi2...kami hampir pulang =))

Asyraf Azizan said...

weh ko xbgtau aku pun ade bnd nih.aku tau dari epul je.tu pun bile ko dh abis perfom.sedey aku.nk gak tgk.hmmm

Anonymous said...

tahniah... aku bangga dengan kau dot. rindu mau sertai kamu semua..

Anonymous said...

midot, keep it up...