Wednesday, January 28, 2009

kolej ku kosong...

manusia berubah..
dari hari ke hari..
perubahan, masing-masing tentukan...

ada yang berubah tuk lupakan episod hitam..
ada yang berubah tuk kenal warna pelangi..
ada yang berubah tuk gapai bintang...
ada yang berubah tuk lena diatas awan..
hakikatnya perubahan membawa kepada sesuatu..
jika kamu selesa untuk terus berubah,,,
teruskan,,
mengapa memilih untuk berhenti,,,

jika kamu rasakan perubahan itu kosong,
mengapa tidak kamu cuba haluan yang berbeza..

jika kamu aman didunia kamu..
mengapa kamu impikan perubahan..
biarkan ianya berkubur..

notakaki: aku suka kolej ini.. yaaa

11 comments:

n a b i l a a t h i r a said...

ahah..update pasal sy syg kolej saya jugak ke??huhu =PP

itu entri ikhlas yg lahir waktu kolej sunyi sepi.. =))

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Eh? Ko ada kat cni ker?

encik BANGLA said...

ya~
aku juge suke kolej ni~

Anonymous said...

wah gambar kecil2... hehehehhe :)

Anonymous said...

sy pun syg gak! =)

mINDRAs said...

saya wakil bagunan2 kolej kelima, pokok2, rerumput dan segala isi kolej kelima mengicapkan terima kasih sebab sayang kolej kelima..hehehehe

pjoe said...

mmg la sunyi sbb waktu cuti...
Lagi sunyi mereka yg x balik ni...

join la http://www.wargak5.com

Anonymous said...

ko akan tau btapa sygnye ko pada kolej tu bila saat ko dah perlu tinggalkan kolej tu.. :'-(


p/s: aku penah rasa tingal sorang2 kt blok baung, tika lusa nk raya... seramm......~~~ mmg xkan aku lupa

adyllbbs said...

agree2
sape yg x syg kolej..
tpmt jatuh lagi kan dikenang..
=))

Asyraf Azizan said...

owh..korang sayang kolej ek.
aku nk syg gak ar kalo camtu.huhu

eM. said...

klau kau berubah..
aku jua berubah..