Wednesday, January 13, 2010

fuh,,,,,,,,,,,,,,,

entri kali ni mungkin memeningkan...

saya tahu, bukan senang perjalanan saya ke sini.. kata -kata orang kampung saya tolak tepi.. macam-macam kerja saya buat sebelum saya sampai sini... saya ambil masa seminggu unutk percaya yang saya berpijak disini... saya cuba aturkan langkah yang terbaik. perbaiki apa yang kurang sebelumnya.

tapi manusia selalu alpa, saya juga tak terkecuali. saya temui kekuatan saya. saya hampir-hampir bertukar menjadi power rangers PINK.. saya tak suka doraemon. PENIPU. langkah saya perlahan pada satu tempat, dan kadang-kadang saya berlari pada satu tempat. saya tak mahu bercerita pasal jatuh, itu klise.. bak kata hanis zalikha "klise tapi benar"...

entah, saya sejujurnya sekarang macam hilang. bertuah mereka. tapi saya yakin tuhan bagi saya YANG TERBAIK setiap masa...


p/s: mahu balik kampung berkepit bawah ketiak mak..

p/s^2: salahkan saya!!!

1 comment:

tough lady :) said...

mungkin perjalanan sy ke sini tidak sesukar kamu..tp untuk meneruskan langkah saya dalam tempat ini sungguh bukan mudah. taik bersepah2. selalu saja terpalit lumpur. tapi naseb baek ada kawan macam awak. selalu teman saya basuh balek kotoran2 tu. awak tau kan kt da nampak pintu keluar dari tempat ini. jangan tumbang. bangkit!