Thursday, January 21, 2010

akademik 1st??


jika ada ubat ni.. aku orang pertama mahu beli... yeay!!



tiada kisah menarik.. tapi aku gembira.. yeay!!



manusia juga boleh berubah.. :(


setiap kali nak tulis blog.. mesti mood tengah haru biru... sedangkan aku mahu tulis cerita yang seronok-seronok saja..biar sesiapapun yang baca akan gelak guling-guling, akan senyum sampai ke telinga... heh *_____________*,

tapi sayang, itu semua angan-angan kosong, lain yang aku nak tulis.. lain yang aku taip... kesimpulannya hati tak tenteram atau apa.Entah.. tiada jawapan untuk itu. puisi pendek buat kamu...

aku mahu jadi pari-pari buat kamu...
bila kamu sedih..
bila kamu mahu bercerita..
bila kamu rasa mahu pergi..
bila mana kamu jatuh tersungkur..
bila saat hati kamu remuk..
bila mana duri-duri melekat pada kaki kamu..
bila satu dunia menjelir lidah pada kamu..
bila mana tiada siapa mahu berdamping dengan kamu..
bila ada lelaki jahat ganggu kamu..
bila tidur kamu diganggu mimpi buruk..
bila saat kamu tersesat jalan..
bila mana kamu ditipu salesman..

arghhh sebenarnya bila-bila pun aku mahu ada dekat dengan kamu..

No comments: