Tuesday, April 20, 2010

that's something a guy like u.. could never understand~~ the terminal.............

p/s: aku dah ceritakan kisah sedih aku pada seorang kawan. rasa dah lama tak buat macam tu kan...

p/s^2: aku rasa pakwe yang dekat gerai nasi lemak tadi cool gile.. sebab tambahkan nasi lemak dekat pinggan awek dia.

p/s^3: dulu aku ada kawan yang boleh buat kerja gila sama-sama...

p/s^4: jadual aku sangat ketat untuk bulan 5 dan 6.. aku cuma mampu merancang, dan berharap Allah makbulkan setiap rancangan aku.

p/s^5: kalau boleh aku taknak rapat sangat,, nanti kalau gaduh.. sakitnye lama..:P

p/s^6: lapar sekarang. 6.08 pagi. rindu on the road. aku boleh pergi dengan sesiapa saja. tapi takkan sama dengan line up on the road sejati. BANGLA.BELL.LEHE.

p/s^7: semua orang dah berubah, dan kadang2 semua orang selesa dengan perubahan tu.

p/s^8: AKU NAK MINTAK MAAF DENGAN KAU. KALAU AKU DAH LAIN. TAPI AKU RASA AKU SELESA!! MESTI KAU PERASAN KITA MAKIN JAUH....~~ dulu aku selalu kata aku ada sebelah kau~~ sekarang aku menjauh~~ MAAF!!

p/s^9: untuk kawan-kawan terbaik aku. aku jenis ego untuk memujuk. sebab tu aku tak pernah nak pujuk orang ikut aku. tapi aku nak sangat sebenarnya, habiskan moment belajar sama-sama dengan buat something yang "woow!!" dengan kawan-kawan terbaik aku.. jom tahan!!!

p/s^10: aku rindu KKP!!

2 comments:

tough lady :) said...

jum on the road las b4 grad......errrr..tapi tapi tapi..hohooho..

habeskan moment dgn care lain??hukhuk..kt tgk training ptg2 cane..bru blh cte psl tahan..hehhe

p/s - rindu kkp :(

hamidah mubin said...

ceh2,, ade plak kn tgk training.. dr skrg laa set mind.. hohoho

jum kite on the road 2 org je,, gogogog tapi masalahnye,,, ko tak tipon aku yg dah takde kredit ni,, hahaa camne nak menjadi g bismillah..

rindukan?? tapi wtpe kalau kite je yg rindu.. argh perempuan mmg sentimental lebih. haha