Sunday, August 29, 2010

malam ni aku rasa macam aku senyum sampai ke telinga, aku masih lagi dalam proses membuang rasa kurang enak. heii sepatutnya aku dah buang awal - awal kan?. dulu aku percaya dekat mana mana pun akan ada rezeki kita di bumi Allah ni. sekarang aku masih lagi dengan kepercayaan tu. takkan pernah berubah.

positif - positif. :)

pesanan kemasyarakatan X.fm.. katenye. tak kisah la kat mana kita berada. kita yang corak bagaimana kita mahukan. haa lebih kurang macam tulah. walaupun sebenarnya aku tak nampak lagi corak yang terbaik. aku serahkan pada Allah untuk sentiasa corakkan untuk aku. sebab aku tahu perancangan nya memang terbaik.

Allah tidak akan beri apa yang kita nak. tapi dia akan bagi apa yang kita perlukan. walaupun kadang -kadang kita ego untuk terima apa yang kita perlukan. :)


1 comment:

double dutch said...

betul3...
Allah dah bgi tp kite manusia selalu nak lebih...huhu