Sunday, September 5, 2010

layar putih

semalam majlis berbuka bersama keluarga. tapi bukan itu ceritanya. apa lagi yang nak diceritakan kalau dah berkumpul dengan keluarga. mestilah semuanya indah dan manis - manis sahaja. macam kita makan asam masin. masam masin rasanya tapi tetap kita suka. :)

ceritanya adalah..................... jeng jeng jeng. hei aku nampak adik dia. ok dia aku dah tak jumpa bertahun lamanya. lepas aku putuskan hubungan dengan menulis email dekat jaringan sosial. lepas tu langsung aku dengan dia tak berhubung. jadi kebarangkalian untuk berjumpa memang la tipis.

perjumpaan tak sengaja adik dia dengan aku semalam, masa aku tengah pilih lemang yang terbaik untuk berbuka. adik dia pulak aku lihat macam terpinga tengok aku. atau aku yang tergamam? heh.

yang jadi persoalannya, kenapa aku baru terserempak adik dia. tapi macam ada satu layar putih yang mainkan cerita aku dengan dia depan mata aku. menyemak betul, aku nak pilih kuih untuk berbuka pun jadi tak kusyuk. haih. :(

No comments: