Monday, October 4, 2010

update sikit sikit.

life :

tiada yang "wow" setakat ni.. :) insyaALLAH akan bergraduat pada 13.10/2010.. sesiapa yang ada di bumi serdang sila lah datang. tak bawak bunga pun takpe. datang untuk memeriahkan suasana dah ok. jadi peneman aku ke, sebab mungkin aku sendiri.

kerjaya :

baru baru ni, ke kursus NIOSH. pasal keselamatan pekerja. yup sesiapa yang berada dibidang ni. perlu lulus ujian ni. yang menariknya, aku masuk sekali kursus dengan ayah aku. ohh ye, ayah aku amik kursus tu buat kali ketiga.. yang sebelum ni dia tak lulus. kelakar bila fikir, aku tolong jawabkan soalan untuk ayah aku. pegawai tu jeling jeling je. tapi dia tak kisah pun. heheh insyaAllah aku akan sambung belajar ke bidang kerjaya aku. aku rasa ianya penting untuk aku yang kosong ni.

kahwin :

adik beradik aku, cuma tinggal muji dengan aku sahaja yang belum berkahwin. muji akan berkahwin bulan 12 ni. kenduri dekat pihak lelaki jatuh pada 5.12.2010. my birthday, hehe. muji abang palingggg rapat. yelah ke konsert rock same2. macam macam lagi. lepas dia kahwin. no more. hahaha aku dilantik secara tak langsung jadi wedding planner dia. semua tanya aku. itu ini. haih, pelamin, tampat makan pengantin, hantaran semua aku kena buat. fuh fuh, terasa kena ada pembantu. heheh aku harap aku boleh buat semuanya.. :)

p/s: aku sembunyi rasa tu dari semua. aku harap aku tabah nanti bila sampai waktunya...

p/s2: Alhamdulillah..

p/s3: ini je yang mampu aku update.. nanti update lagi.. :) love dodot

2 comments:

acanmunie said...

waaaaa selamat bergraduasiiii:) seronok nya:)

dodot said...

thanks munie.. heheh dtglaa nnti. hehe

oh ye.. thanks jugak untuk video cara - cara pakai shawl tu. hehe