Wednesday, February 9, 2011

dalam hidup aku, ade banyak perkara yang aku buat silap. dan aku anggap kesilapan tu adalah kesilapan yang besar..

1. tersilap dalam memilih teman hidup. ayat nak macam novel cinta. tapi aku rasa majoriti dari kita buat kesilapan yang satu ni kan?
kalau ade yang tak pernah.. kamu mungkin bernasib baik atau malang sebab tak cukup rencah dalam hidup. kali ni ayat gaye ahli motivasi. hehehe

2. tak belajar betul betul subjek matematik. sebab masa dekat upm, perkara yang buat aku depress adalah subjek kira - kira. ok lah sebenarnya secara umum kesilapan aku adalah terrrrlampau banyak main dekat sekolah menengah.. enjoy gaye aku hidup sampai ting 5 je.
langsung tak fikir apa nak jadi kalau umur meningkat nanti. kiranya subjek matematik tu minorlaa.. tp effect die besar.

p/s: banyakkan lebih dari satu. mungkin ade lagi. tapi aku lupe.. ni kesilapan besar yang mengubah hidup aku. tapi kalau tak buat silap memang kita hidup dalam kebosanan kan?




love dodot

2 comments:

han melakawi said...

hai hai kd0t gagah...wa p0n bebal math..ekcelinye bukan bebal tapi malas + menyampah tahap cipan kt math tu...ape yg kite benci,itu yg kite dapat.skrg wa amek maj0r kewangan.memg terpaksa mengadap math...d0akan kesejahteraan bersama..(",)

dodot said...

hahai dayah ayu.. huhuhuhu takpe2 lum terlmbt lagi nk rajinkan diri dgn nombor... hehehe

sentiasa doa tuk baik baik saje...