Sunday, May 10, 2009

kek buatan sendiri

ari ni Hari ibu..
jadi aku buat something.. kek buatan sendiri,,

sama macam mak aku selalu buat untuk besday aku dulu,, zaman aku kecik dulu...
mungkin rasenye tak same.. hmm sebab aku mmg takde bakat..
rupa kek tu pun teruk aku kerjakan.. 
tapi aku gigih..
tapi alhamdulillah setelah pelbagai dugaan.. aku berjaya..
dengan bantuan akak aku..

untuk mak,
tiada ucapan tahun ni,,
sebab tiap2 hari saya sayang mak....






p/s: tlg jgn ketawa.. kek tu air tangan aku..buruk macamana pun, mak aku tetap suka..

12 comments:

eM. said...

bleh team dgn aida utk wat kek terbaek sekali!!!

encik BANGLA said...

saya sayang mak saya

sabrina cheng said...

dot sedap nya kek tu heheheh nak ckit :)... mak i jauh hanya call for my mom.. :( wish my mom.. everyear...

dot said...

hmm takpe sab,, setiap pgorbanan insyaAllah akan dibayar.. heheh

fazleena said...

comel kek. :)

dot said...

kakdek,
kek yg hancur dikerjakan saya.. haah

Asyraf Azizan said...

wow ko tau buat kek ek. pasni buat ar utk kami2 lak

dot said...

takut korang asyik teringat kat aku jer nnti.. heheh

epul said...

eh..cntik ar kek tu.. spa kata xcantik.. x sngka..bakat terpendam..

dot said...

hahaha bakat terpendam apernyer... nasib baik jadi,,, hehe

adyllbbs said...

beshnye kek~~~

dot said...

dila, nak ker?? hehe