Tuesday, May 19, 2009

kisah saya#3




saya masih lagi dengan tenang memandu...
melihat jam.. saya tidak lewat dan tidaklah terlalu awal ke pejabat...

sedang saya menyanyi riang...

tiba-tiba...

kelibat binatang yang dikaitkan dengan H1N1.. berlari laju melintas jalanraya..

dan... dumm!!!

kereta saya dan saya ke longkang akhirnya...

ade hikmah rupanya saya bawak 80km..

kalau tidak....

p/s: terima kasih untuk pakcik2 yang baik hati... Allah akan membalas semuanya.. moga hidup kalian dilimpahi rahmat dari-Nya..

9 comments:

Unknown said...

wat hapen ni wahai k.dot....
ishh2...are u ok???
plz take care k.dot..coz every one beside u, really luv u...huhu...

Asyraf Azizan said...

ha....langgar lari ek.
abes ar cmne nk g melancong noh.huhu

dyll said...

kadot ok ker??erk..huhu
seb bek xde pape..=)

fazleena said...

siannya kamu yang..sabar ye.

epul said...

nape x sman je binatang busuk tu.?huhu..ko kena h5n1 x?huhu

dot said...

seha,,, terharunye... sejak dua menjak ni ko jadi jiwang... hahah

lehe.. g melancong ttp jadi.. jgn risau..

dyll.. saya ok...

kakdek.. mmg mningkatkan iman saya,, :)

epul,,, kn high5 ngan binatang busuk tu,, tak smpat saman dia dah cabut.. dia mmg B**i...huhu

adyllbbs said...

sempat aje amek gmbr..driver2..hehe =))

hamidah mubin said...

hahaha bese r dila.. bukti,,,

bangla said...

gambar babi tu xamek??