Tuesday, May 5, 2009

dulu dan sekarang..

dulu masa aku berumur 13-15 tahun, aku bersekolah di negeri Johor. Selalunya dalam kelas aku dibekalkan dengan Zine.. atau ape2 pun panggilan tuk majalah indie...selalunyer kawan baik aku akan cakap.. "soroklaa skit kalau bace,,, nnti polis wat rush kalau tahu ade gig"... tapi itu dulu... zaman 90an... sekarang menteri pun sokong gig...dunia kan dah berubah..

dulu masa aku beli simcard.. harga nya RM 150... 100 duit bapak aku.. 50 duit gaji pertama aku.. kerja sambilan dekat kedai ukir tembikar,,, ohh yee simcard celcom.. dan aku simpan smp skrg... sekarang hmm simcard celcom aku dapat free.. dan dah tak guna pun.. ntah aku campak mana...

dulu aku online pakai dial up.. kena tunggu 12 mlm baru blh online.. sbb takut de incoming call...tapi aku online sampai pukul 6 pagi...ramai kekawan baru dan kerja gila aku buat..masa dulu, ade dial up adalah satu perkara yang best.. sekarang dah pakai streamyx tapi baru je dah rase boring.,, facebook n ym jer,,,nak belek2 laman lelabah dah bukan zaman aku.. cuma boleh cari apa yang patut.. heheh

dulu aku nak sangat menulis dan bagi semua orang baca, siap dalam komputer aku ade folder "dotblogs".. tapi sekarang bila ada blog sendiri.. hmmm.,,,,,,

3 comments:

beLL said...

dulu laen..skrg laennn...huhu =P

Lovely Emy said...

kte nyer simkad rm62, sbb nak sgt nombor 012 sbb masa tu nombor 012 da nak habis,.. yg ada 017 je, xmau, xsuka, hukhuks..

miedot said...

huhuhu aimi, hahha dulu semua sayang ngan 012.. skrg dah tak kisah kan.. heheh