Thursday, October 1, 2009

kisah raya- saya tahu tajuk ni klise-

mood bercerita pasal raya.... kali ni raya aku macam biasa.. hari raya 1st aku pakai baju mix n match.. warna hijau dan oren...

" jarang orang padankan warna hijau dan oren,,," -kak ikah

senyum...

biasa laa pagi raya, kalut semacam keluarga aku.. aktiviti salam2 terpaksa buat lepas solat.. sbb semua org nk g solat raya dulu.. dan aku jadi photog sbb aku org terakhir salam...

"dik midah,semua pic raye dlm memeory card dee terDELETE"-dee

raya kali ni dengan senang lenang amek kunci kereta dan terus drive,,, heheh berjalan kesana sini..

"takpekan, ade org raye lagi kan raya ke 7?"-La

oh ye, dapat kad raya yang di pos.. sungguh nostalgic.. raya tahun ni juga tak buat pun kad raya..

kali ni aku berjalan ke rumah kawan yang aku rasa nak jumpa lepas bace diari lama2.. aku g sesorang dan makan laksa sesorang je... kawan aku dah tersenyum lebar.. ape lagi yang aku nak.. ketawalah... hahah

"ni aku nak cerita pasal... _____" same je dialog die... hehehe

memang aku berhajat nak pergi rumah ramai lagi kawan2... tapi masa yang tak mengizinkan..

raya tahun ni merupakan raya terakhir aku sebagai student... no more duit raye...

raya tahun ni aku terlepas ke kubur... dayem.. tertidur.,,

raya tahun ni pergi ke negeri sembilan... meminang untuk abang aku..

raya tahun ni senyum puas...

raya tahun ni aku dah betulkan mana yang tak betul..

raya tahun ni aku tau macamana aku nak corak raya keluarga aku sendiri nanti.. haha


2 comments:

adyllbbs said...

dapat kad raya yang di pos.. sungguh nostalgic--> org pon dpt..mungkin dr org yg same..jeng3~haha.

dodot said...

dila: heheh mestila bukan dr org yang same... ehehhe