Thursday, February 11, 2010

hei.. ini untuk kau...

"aku bukanlah perempuan yang perlu kau risau makan pakainya..
aku tahu mana mahu cari makanan kalau perut aku berkeroncong..
aku tahu dimana mahu cari kalau baju yang aku pakai, koyak rabak..

dan jangan sesekali kau risau..
kalau panggilan aku, kau tidak jawab...
malah satu sms dibalas sejam kemudian pun, aku tidak kisah...

kalau kau bawak aku makan di restoran mewah... itu yang perlu kau risau...
sms yang berjuta2 kali dalam sehari pun kau patut mula risau...
kau belanja aku baju di butik mewah.. aku tak yakin baju aku ada dekat situ..."

sebab semua yang diatas aku tulis dengan jujur.. aku tak tipu kau...


p/s: aku tak blik cuti ni.. trip ke pangkor n training teater..

p/s^2: aku harap lampu kalimantang aku terbakar mentolnye.. jgn bagi cahaya pada aku.

p/s^3: untuk BBS.. kite kena rancang trip kita nnti betul2.. :)

1 comment:

Anonymous said...

Word art attracts most of people. If you want to inspire people with your wording so Magazine Arena provides opportunity share your feeling by words with people around the world & show your skills by word art to worldwide by Magazine Arena. For more information visit our website.

Magazine subscriptions

[url="http://www.magazinearena.com"] Magazine subscriptions [/URL]