Friday, February 12, 2010

sikit pun aku tak kisah.. pasal kau!!

rasa sangat menyampah dengan orang yang bercerita tentang pengalaman-pengalamannya yang setinggi gunung(kononnya). kalau pengalaman kau setinggi gunung everest pun, kalau kau tak tahu nak kongsi dengan yang lain.. baik kau zip mulut kau.. duduk diam2.. jangan nak racun pemikiran yang mahu dibentuk.

entri ini sebenarnya boleh jadi sangat emosi..tapi takpe.. aku lebih suka biarkan saja orang-orang macam ni terjun bersama-sama labunya... tak kisah lah kau anak menteri sekalipun. setakat kau uruskan majlis hari jadi artis.. kau dah kata, kau buat majlis besar macam uruskan perasmian sukan komanvel.. kau memang jenis suka bercakap.. tapi isi kau langsung takde habuk... habuk pun taknak melekat pada kau...

kan aku dah kata.. entri ini sangat emosional.. aku jarang menulis macam ni.. melainkan betul-betul meluat... haih.. aku tulis dan aku buang jauh perasaan benci..

p/s: kena tido malam ni.. untuk esok yang panjang.. heh

1 comment:

Anonymous said...

Word art attracts most of people. If you want to inspire people with your wording so Magazine Arena provides opportunity share your feeling by words with people around the world & show your skills by word art to worldwide by Magazine Arena. For more information visit our website.

Magazine subscriptions

[url="http://www.magazinearena.com"] Magazine subscriptions [/URL]