Monday, February 8, 2010

ini untuk kawan lagi................

tuhan,
benar,,, aku mahu ketenangan…

tuhan…
benar,,, aku mahu damai…

kawan aku tidak pergi.. mereka selalu ada untuk hiburkan,, dan aku percaya mereka juga ada untuk kesatkan air mata aku.. tapi maaf, aku sempat kesat air mata sebelum kamu semua datang.. bukan itu tujuan aku hidup…

tuhan..
jangan biar mereka datang..
saat.. air mata ini tumpah…

tuhan,,
panggilkan mereka untuk aku..
saat.. aku bersedia untuk ketawa..

tuhan,,
mati kan aku…
saat mereka bergembira..

tuhan..
aku benar2 lemah………………………


p/s; aku belek2 laptop, aku jumpa puisi caca marba ni.. fuhhh ntah bila aku tulis...

p/s^2: tolong jangan tanya macamana aku sayang kawan aku... dan tolong jangan belah dada aku.. nanti kamu akan jumpa nama2 kawan2 aku sebagai jantung aku...

p/s^3; percaya dengan perkataan "moody",,, erk tapi bukan aku kan??

2 comments:

bell said...

bukan m0ody.tp em0si.hahaha..

p/s-gigih bukak blog dlm clas.w0w0w0.

hamidah mubin said...

hahahha ko mmg gigih.. SAPE EMO?? hahah