Monday, July 5, 2010

sudah tiba masanya kan??

aku tak sempat nak catat pukul berapa kita bersalam untuk berpisah tadi. aku jugak tak sempat nak ambil gambar dekat kedai makan feveret kita tadi. kau tahu kenapa aku terlepas masuk simpang kedai makan feveret kita tadi tu, sebab aku tengah fikir macamana hari aku tanpa kau.

aku taip entri ni dengan perasaan kosong, sebab lepas "percutian" yang kita cipta sendiri ni berakhir. aku tahu semua tak sama lagi macam dulu. kau kerja, aku pun insyaAllah kerja. mana ada masa berbual sampai pagi. mana ada masa pergi makan kedai feveret. yang paling penting bila masa kita akan jumpa semula. persoalan yang "kita akan jumpa lagi kan?".. aku tak punya jawapan untuk itu. sebab semuanya atas perancangan Tuhan.

aku tahu kita sememangnya janggal nak cakap.."aku sayang kau" tapi kau tahu kan kenapa? hehe kita kan ego.. hahaha tapi untuk kau tahu, aku dah sayang kau macam adik aku.kalau boleh aku nak jaga kau, dari anasir-anasir jahat yang datang kacau kau. tapi biasalah aku manusia biasa tiada power macam superwomen. yang aku mampu buat cuma halaukan kucing dari hidup kau. hehe :p

berapa kali aku taip dan padam. sebab aku tak tahu dari mana mulanya nak cakap terima kasih pada kau. mungkin aku patut mulakan dengan terima kasih sebab selalu ada di depan, belakang, tepi kiri ,kanan aku. waktu kerja rasmi mahupun kerja yang langsung tak berfaedah...hehe kau tak pernah gagal belikan aku air soya dan roti bila period pain melanda. haih. juga tak pernah gagal bawak Tommy mengikut kehendak aku. ke sana ke situ. aku tahu Tommy mesti rindu kan kau nanti. dayem,, menulis dalam keadaan jiwa kosong, kau tahu kan macamana hasilnye? caca marba...

beb. maaf banyak-banyak kalau ada yang buat kau terasa hati. maaf jika aku tak cukup baik sebagai sahabat kau. maaf kalau aku kurang mendengar cerita kau, bukan seperti setianya telinga kau mendengar cerita-cerita remeh aku. maaf jika dalam hati aku terdetik rasa marah sepanjang kita berkawan. maaf untuk segala-galanya.

p/s: pada awalnya, aku letak lagu INDAH. lagu tu kan tema kita. tapi aku remove semula. sebabnya, tanpa takdir Allah, NOOR HAMIDAH dengan NABILA ATHIRA tidak mungkin jadi sahabat. :)

p/s: "Indah, bila kita sama. Selalu indah bila kita berdua. segala duka nestapa, dunia hanya kita berdua." - kau tahu kan kenapa aku suka lagu ni? hehhe kita terlalu cool sampai beku.

p/s: berharap akan jumpa lagi yee.. datang kenduri Wana...


*pic kau dengan Tommy*


*smile*


*ingat aku dalam doa kau*



p/s terakhir : jaga diri..

5 comments:

amin said...

wow

dodot said...

amin: ape yg wow nye? heheh

beLL said...

geeeeeeeeehhh..bace dekat ofis..dayem berair mate..tibe2 ade org tegur,,dayem dayem..
hahah tak mampu nak komen pjg2 skrg...

beLL said...

p/s - tambah sikit..

gambar buruk..hahahha

dodot said...

hahaha mesti org tu ingt ko nangis sbb keje tak best. hahah

p.s: haha gambar tu terbaik laa haha