Saturday, July 17, 2010

inspirasi dari blog nabila athira.

kalau cik nabila athira nak tulis pasal cinta nya. aku juga macam tu. kan aku dengan dia selalunya tak jauh berbeza, sedangkan nak pilih tempat makan selalu sahaja sama pemikirannya. jadi tak mustahil kalau kali ni kami berkosgsi rasa. heh.

begini mulanya, aku sangka cinta aku pada kau disebabkan diri kau. rupanya silap sama sekali. aku cinta dan sayang pada kau disebabkan sahabat aku. bila satu masa sahabat aku pergi, aku kira cinta dan sayang pada kau masih sama seperti dulu. sekali lagi aku silap, cinta dan sayang langsung sudah tidak wujud walaupun sedikit.

hairan bukan. aku tak mampu mahu menulis lagi. kan aku dah kata jiwa aku bersama kau sudah hilang, saat melangkahnya kaki sahabat aku. yang tertinggal cuma kau dan aku. kosong. tapi kau jangan risau, kau tetap perkara terbaik yang pernah wujud dalam dunia aku. cuma aku tak mampu serahkan cinta dan sayang aku seperti dahulu bila aku keseorangan tanpa sokongan sahabat aku.

kau jangan menangis ye :)

3 comments:

tough lady :) said...

woh tiru tiru. org putus cinta die pon putus jugak. mane blh. hohoho.


p/s - kite carik cinta hati yg laen plak..hehe

dodot said...

hahaha lantakla.. hahah aku ni bukan putus cinta lagi. cuma status digantung tak bertali.
hehehe


p/s: tunggu entri selepas ini hahaha

Unknown said...

nabila athira UPM ke?