Wednesday, October 5, 2011

epal

Hari ni temujanji ayah dengan doktor pakar sekali lagi. harap semua ok. sementara menunggu no giliran ayah. macam biasa cek twitter, fesbok. dapat tahu yang steve jod dah mati. aku bukan lah peminat fanatik barangan Apple. tapi sebab bosan tunggu no giliran kena panggil. jadi baik aku menulis something.

Apa yang boleh aku katakan.. dia genius... dan terima kasih untuk teknologi yang hebat, disebabkan idea dia jugak aku boleh mengupdate blog sekarang. dan janji Allah itu pasti, sehebat mana pun kita, tetap akan pergi. sebagai orang islam, kita percaya bahawa apa yang dia ada sebelum ni hanyalah pinjaman. tiada kekal abadi melainkan Dia. :)

"your time is limited, so dont waste it living someone else's life. Don't be trapped by dogma-which is living with the results of other people's thinking. Don't let the noise of others opinions drown out your own inner voice. And the most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary." - STEVE JOBS 1955-2011

p/s: ohh dan jangan terkejut kalau aku update lagi entri x sampai 2 jam nanti. :)

No comments: