Wednesday, October 15, 2008

hmmmm

klik sana...
klik sini...
hmm.. cerita raya,,, ohhh tidak.. raya lagi..
baca ditambah dengan senyuman...
semua cerita sama.. gembira..
tapi ada 2, 3 blog ceritanya berbeza...
raya yang bosan..raya yang sedih.. raya tanpa mereka yang penting.....
timbul rasa simpati.. sesungguhnya mereka2 ini tabah.. aku kagum,,
belum tentu aku menjadi mereka aku akan kuat...

aku???
raya aku sama..
berjalan jauh,, pasuh pinggan..
bercerita.. cuma aku kurang ziarah..
duduk bercerita di rumah saja...
namun tak bosan.,..

ada sikecil yang akan buat aku senyum..
ada si abang yang selalu berkongsi cerita..
ada sikakak yang tak jemu bercerita perihal anak..
yang penting ada ayah dan mak yang buat aku riang...

p/s: peace; love; emphaty..

3 comments:

TAPA OTAI said...

Midot
SELAMAT ARI RAYA

Anonymous said...

pak ngah selamat ari raya gak...
bl nak wat uamh terbuka?

n a b i l a a t h i r a said...

raye sumenye indah..sume bergantung pd care kt mencorakkan raye tuh sinri =))