Monday, October 6, 2008

passion...

saya kini di UPM..
satu perasan yang datang... ntah.. kosong mungkin..
thanks to abu.. tumpangkan saya... menaiki honda die cepat smpai...
tapi terpaksa bersesak menaiki putra dan komuter...
membawak mangkuk tingkat pusaka mak saya...
semata-mata membawa rendang dan nasi impit kuah kacang..
terima kasih mak...

bukan niat untuk bercerita..
tapi satu perasan itu datang.. saya jadi cuak... mungkin saya patut berdiam seketika..
melihat mereka bercerita.. saya seperti hilang.. saya terdiam..
sebenarnya saya hilang rasa keghairahan saya.. "passion"....
dulu saya bersemangat.. dan kini hilang... saya nak cari apa yang buat saya bersemangat...
saya rasa saya patut menulis diari semula....

untuk cik diari...
tunggu saya....

3 comments:

adyllbbs said...

mcm mane ni..
nak tgk senyum kamu yg dulu...
can i?

Anonymous said...

mestila boleh..

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Perlukan semangat? Doa je~ =P