Wednesday, October 15, 2008

kualiti..

dah berapa kali, aku log in... tulis dua tiga ayat.. lepas tu tekan button backspace kat keyboard..
pastu hilanglaa ayat-ayat yang aku tulis...
bukan aku taknak berkongsi cerita tapi rasa macam tak perlu.. aku mahukan tulisan di blog aku sesuatu yang berkualiti... baru jer bincang dengan nazi.. "hmm dah tak berkualiti blog ni semakin hari"... jeles aku tengok bila ramai yang menulis cerita dan mengolah cerita tu dengan menarik... mungkin aku bukan penulis yang baik cuma mahu berkongsi cerita dengan beberapa orang di laman maya ni...

tapi aku masih lagi setia membaca blog2 yang menarik....

1 comment:

adyllbbs said...

jgn risau..
tade prtandingan membuat olahan blog terbaik lg..
xpon anugerah skreen blog terbaik ke ape..
trskan berkarya..
if blog jln yg anda pilih..
tu saje..
=))