Friday, June 5, 2009

ini mungkin marah..

aku tahu dunia ni adil.. ianya berpusing,,,

aku sedar kabus tak selamanya jadi teman...
datang matahari dan bulan...

aku tahu yang dia bukan hak aku..
ada dia jadi teman,,,

aku tahu babi hanya menyondol..
tak pandang kiri kanan...


>ini kisah berlainan<

beberapa tahun yang lepas masa aku sedang nyenyak tido... sebelum tido aku sempat tersenyum gembira,, sebab aku ditemani pesanan ringkas kawan yang dah lama menghilang...

pesanan terakhir aku sebelum mata aku tertutup...

"mana ko pergi lama hilang..."

mata aku terbukak semula bila dengar bunyi talifon, aku sanggup bukak mata yang teramat berat sebab nak tahu jawapan dia...

".masa kita lama tak kontek,,, aku jumpa cinta baru... dia sama macam ko... ceria... kecik,, dia buat aku lupa ko.. sebab dia sama macam ko.."

masa aku baca,,, aku tergamam.. pipi aku jadi hangat.. malam tu aku tidur di sofa ruang tamu akak aku,,, itu tempat kesukaan aku.,, tapi siapa sangka malam tu aku basah kan tempat tidur kegemaran aku dengan air mata....

esoknya aku trade in hanpon samsung abang aku yang aku pinjam... sebab mesej tu ada dalam hanpon tu,, aku dah tak jumpa button delete,,, senang aku tukar hanpon,, aku tukar motorola...


2 comments:

encik BANGLA said...

xboleh delete msj, trus tuka henfon~
bgus tul la~

dodot said...

hahaha mmg r bagus,,,