Thursday, June 4, 2009

kisah pertengahan..

semalam aku gaduh teruk dengan dia... ade ke patut die tengking aku depan orang ramai.. ciss nak bagi aku menangisla tu.. tapi silaplaa.. aku wanita kental... buang masa aku nangis pada jantan macam dia... rasa nak lempang je muka mamat tu.. tapi buat ape.. buat sakit tangan aku jer... buang masa...

dia ingat senang ke nak bercinta dengan aku,.. aku cerewet gila.. aku tak suka bau perfume.. aku tak suka dia makan nasi goreng,,, aku nak dia pakai seluar pendek jer... aku suruh dia simpan rambut macam Noh hujan... masa dulu dia kata ok je... sanggup berubah dan rela nak berubah,konon dah lama nak berubah jadi mat cool.. taknak orang panggil dia mamat bunga lagi..
tapi kenapa semalam sibuk nak ungkit semua.. sibuk nak kecoh semua.. sampai kan dekat makcik minah tempat makan feveret kitaorang pun dia cerita... gile kecoh...ungkit pasal dia kena makan dekat tepi jalan.. ungkit dia kena bayar untuk makanan aku.. pastu dia sanggup talifon Seman kawan baik dia.. bagitau berapa duit dia labur... cit... aku malas nak ungkit... nanti pecah perut dia,,,

aku tak kisah sangat pasal gaduh2 ni.. aku Ok je nak mengalah.. tapi aku naik angin bila tiba-tiba Seman call...

                 "dia bayar kan megi ko semalam ek??"

cis... pasal megi aku makan pun die nak cerita pada Seman... dia tu sape.. raja dia ke,,, 

p/s: eh.. bila plak aku de boyfriend ni....

2 comments:

tough lady :) said...

i understand this one..yeah..
i like this..
bising gile boyfriend u..megi 60sen pon kire...haha

dodot said...

heheh kan bising kan,,
kecoh,,,