Tuesday, June 2, 2009

kisah awal,,,

ini permulaan cerita kisah dua hati... pada satu masa si teruna..(biar nampak klasik),,,  berjalan dengan hati yang kosong,,, duduk di kerusi di taman bunga,,, (romantiknya)... tiba-tiba bertentang mata dengan si dara.. (kan saya dah kata mahu klasik).. hmm nak tukar laa biar nampak cool.. mereka bertentang mata di cafe staback...(saya memang tak tahu mengeja, kalau kedai mak minah tau laa)...

bersambung di perenggan lain... si teruna memegang majalah kegemaran lelaki..(nampak cool lagi.. berita harian...pleasee la.. siteruna demand betul....) si dara nampak cantik memakai short paras atas sikit dari peha...(sorry saya tak tahu nama seluar tu).
kakinya putih gebu, baju si dara simple tapi tetap menarik kerana ada tarikan disitu...kembali kepada kisah mata mereka...1..2...3....

"aku perlu gentleman"... hati si teruna berkata2... "aku perlu malu-malu"... si dara yang memakai short tadi malu untuk bertentang mata....tapi dia mahu...

si teruna bangun dan berjalan kearah si dara... si teruna meminta kebenaran untuk duduk (maaf, saya tak dapat bagitau dialog perkenalan mereka..mereka bercakap bahasa asing), si dara hanya mengangguk... girang tak terkata hati mereka.. ada ruang untuk hati kosong si dara dan si teruna...


p/s: mungkin akan bersambung.. mungkin tidak..

6 comments:

tough lady :) said...

"aku perlu malu2" hahaha..

dot said...

hahah yelaa...

Anonymous said...

kompem ke dara??

dot said...

cik anon..
terpulang pada pembaca,, hehhe

dyll said...

malu2 kucen..haha =))

adslmh said...

sila sambung ye
mahu tahu kesudahannye
ehehehe