Friday, June 19, 2009

kau aku


aku dengan kau memang berbeza...
aku perempuan lemah lembut.. kau pengganas yang dikehendaki,,,

aku selalu cari titik persamaan kita,,,
masa aku mahu talifon,, kau kata kau sibuk,,
bila masa kau mahu bermanja,, aku sedang moody,, depresi teramat..

kau pergi bawak diri,,, aku kejar,,
bila aku mahu lari... kau ikat aku,,,

bila difikirkan semula, aku bingung,,
selalu sangat kita tak jadi makan malam..
sebab tak tahu nak pilih kedai,,,
kau suka mamak.,,
aku suka western...

kesudahannya kau makan dengan kawan..
aku talifon delivery,,,

aku selalu harapkan surprise masa ari jadi aku...
kau akan kata.."tahun depan laa"
dah 10 tahun kau kata macam tu,,,

bila aku mahu sambung belajar,,
kau kata.."pergila"
tapi... jangan datang lagi pada kau...

aku hairan malah bingung,,,
aku pergi untuk masa depan...
aku tak kisah sbb aku tahu,,
kau dah ikat aku....



2 comments:

fazleena said...

kau aku,

kita takkan pernah sama.

dodot said...

tapi kan kakdek.,
knpa kite nak bersama,,, hmm