Thursday, November 11, 2010

senyum kambing edisi Miedot.

aku suka alyah dengan lagu "tak mungkin kerana sayang" tapi itu dulu. sejak dia bertukar jadi Lady Gaga Malaysia aku dah tak suka. kata dia persamaan dia dengan Lady Gaga adalah kerana berani mencuba sesuatu yang baru. ohh kalau macam tu. ramai lah kanak kanak yang sama dengan lady Gaga, yelah budak kecikkan suka mencuba sesuatu yang baru. :)

aku paling tak suka berkongsi kasih. chewahh.. tapi aku tak cemburu.

paling susah nak kontrol perasaan rindu. sebab tu selalu berkurung dalam bilik kalau rindu.

sindrom PMS, dah makin menjadi jadi. anak saudara aku mesti benci dengan aku. sebab aku makcik paling garang. :)

sedang mengamalkan minum susu anlene. dulu aku benci susu tepung. tapi susu anlene coklat buat aku ketagih. minum untuk sihat. :)

rumah dah rasa suasana kenduri. orang kampung dah start datang tolong sikit. yang best tolong kemaskan rumah. awesomekan duduk kampung :)

2 comments:

diya jamal said...

sama ar.. taksuke dah alyah tu. terikut2 sgt. nak sesuai dgn konsep lagu konon. hapekejadahnya.

hamidah mubin said...

kan?? tak suke gile. haih pelik pelik je.