Thursday, November 18, 2010

smile :D

"it's good being strong. but it sucks too when people know that u are strong and they think that it is okay to hurt u."


masa dekat kolej, aku dah lali sangat dengan mereka yang menganggap aku sebagai lelaki. aku terima tu sebagai kekuatan aku untuk jadi kuat!! untuk terima mereka gelarkan aku sebegitu cukup mudah. malah macam sudah diberi ubat pelali..

tapi bila bekerja dengan keluarga.. dan mereka menganggap aku boleh buat kerja sebagai lelaki. rupanya itu bukan perkara mudah. malah terlalu sukar untuk aku. tapi aku sedang berusaha. tolong jangan cakap aku tidak berusaha....................

3 comments:

amin said...

dot..are you okay.. it's sound sad ;(..

Asyraf Azizan said...

kamon man...you can do it

hamidah mubin said...

bell amin : i'm not okay. but i will be fine. :)

lehe : tq tq.. terharu aku. :) hehe