Friday, January 14, 2011

rindu lah. :)

Aku baru saja berbual di talifon dengan hero hero di k5. Kupan talifon sebab nak bersembang pasal FESTIK. masa aku tengah berborak, dengar Balam dengan Bangla terjerit - jerit dekat belakang. Kupan pass talifon pada Bangla. cerita pasal Festik lagi dan lagi. Balam takut nak bercakap katanya, heh.

Rasa terharu pun ada, walaupun dah jauh dari diaorang tapi diaorang tetap ingat nak bercerita pasal festik dengan aku.benarkan aku berkongsi rasa walaupun melalui talifon. lepas habis je perbualan, tiba tiba aku rindu nak join produksi lagi. Mungkin ada hikmahnya, diaorang still lagi kat k5. boleh tolong mana yang patut.

untuk adik adik junior, welcome to TGV (fifith).

setiap produksi lain corak dan bentuknya, untuk hero hero sekalian, aku tahu korang boleh buat. yeeee yeehhhhh....

*rindu nak berlakon ngan ko bangla* rindu nak streessssss hafal skrip* rindu nak sakit kaki berlatih dekat court* rindu nak circle sambil baling batu court* rindu nak rasa berdebar time dengar komen alumni* rindu serindu rinduuuuunya*



Bintara(Bangla) & Mantra(Miedot)
nah bonus untuk semua.
Gambar time pementasan Arca.
1st year. :)


4 comments:

acanmunie said...

homaaigod yg pakai wig tu kak miedot ke? comelnya berlakon mcm ni. :D

dodot said...

hahaha aah time 1st year. 1st time pakai wig. heheh

Unknown said...

debar time aku komen ke? tak kott~~~
huuh...

mantra itu bukan midot! gud job!

dodot said...

epul : hahah ofkos laa debar time ko komen. heheh thanks beb sbb jadikan aku mantra. heheh