Friday, January 7, 2011

sangat seronok bermain nombor nombor.

mula saya seronok tengok. dan saya mula join secara senyap senyap. dengan cubaan mengelak untuk bercakap pasal orang lain. saya sangat teruk dalam cakap pasal karakter seseorang.tapi akhirnya saya tak dapat mengelak. ada jugak yang PM saya nombor walaupun saya tak tulis status.

tapi dengan rasa besar hati. saya tulis dengan jujur. semuanya jujur dari hati saya. dan saya sangat bertuah sebab ada kawan2 macam kamu semua. oh yee. itu semua untuk seronok seronok. saya rasa macam saya bergurau2 depan mata dengan diaorang. saya gelak2 sorang. maklum laa dah lama tak jumpa kan?? dan jugak motivasi terbaik untuk saya yang sangat memerlukan motivasi. hehehe


entri ni sementara menunggu kawan saya datang jemput, saya akan pergi ke reunion tak dirancang dengan kawan2 diploma saya. dan untuk pengetahuan, semuanya dah kahwin dan ada anak. cuma saya yang single mingle maintain comel. objektif sebenar nak bawak anak anak diaorang pergi ke ICT, tapi dalam masa yang sama si ibu rancang nak berjumpa kawan2 lama. dah berapa tahun tak jumpa. jadi saya harap reunion ni jadi kenangan yang terbaik 2011.

tak sabar nak main-main dengan anak anak diaorang. :) love miedot.

No comments: