Sunday, July 10, 2011

fakta tentang aku masa belajar dekat UPM :

1)Aku Penakut.tahun 3 bilik single.aku cuak nak tidur malam!!aku tidur bukak lampu kalau aku sorang2. tapi biasanya makcik bell setia teman aku..

2)suke fikir bukan2 balik dari bilik MTM. ade hantulah inilah.fikir dalam hati.

3)pernah beberapa kali pergi kelas Dr.MO tak mandi pagi. heeeeeeeeeeeeeeee... selalunya sebab dah lambat sangat.

4)pernah sekali ponteng kelas Dr. Shamala, dan kantoi. Dr.Shamala nampak.

5)pertama kali ke Alamanda naik Tommi.malam. sesat bila balik. pusing2. jalan putrajaya memang pening.

6)aku yakin bawak motor ke Alamanda dari Mines. dah nak habis belajar baru jumpa jalan paling shortcut ke Alamanda dan dah nak abis belajar jugak baru berani bawak jauh sikit. :)

7)Ayah belikan Tommi bila masuk tahun 3. dua minggu beli dah excident dekat roundbout(camne nak eja hah?) sorry dila. :P

8)Semester 3. kalkulus stress tahap nangis tiap2 hari. drop subjek ambil sem 5. failed! ambik sem 6 failed. aku dengan math memang tak boleh bersatu. tapi Alhamdulillah UPM ada re-test. akhirnya aku grad sama dengan yang lain.

9)Ambik masa lama nak percaya yang aku masuk UPM. setiap kali jalan sorang2 mesti fikir benda tu. :)

10)aku admire sorang mamat ni. dan sampai sekarang aku suke dia. :) suka tak bermakna cinta kan?? heheh

11)pertama kali berlakon teater dekat UPM. pertama kali perform dekat MASKARA/BIJOU BAZAR. *rindu kakdek laa*

ps: nanti sambung lagi laa... mahu ceria2 saje. :)

1 comment:

adyllbbs said...

eh sory nape?
setiap kali ingat incident tu, mesti teringat uncle baek hati tu. sgt baik sampai offer nak anta kite g siptal. yg lawak kite boleh g pk, gelak2 sbb macam ape je cakap 'baru lepas accident moto ni doktor'. pastu demand ubat. HAHA

no. 10? siapakah??