Tuesday, July 26, 2011

random

1. ini gambar ayam madu feveret aku. dalam seminggu paling kurang sekali mesti makan.rasa dia memang terbaik. setiap kali makan, mesti aku teringat nak bawak member2 rasa ayam madu ni. gerai dia simple je, tapi ayam madu dia memang special. :)


2. gambar tiket MDTR yang aku menang baru-baru ni. hadiah ni datang tepat pada waktunya. :)


3. aku dengan supershera berjinak jinak dengan online bisnes. walaupun slow sikit pergerakan kitaorang tapi dah ada bisnes plan. cewahhhhh... hehe moga2 sukses selalu bisnes kitaorang. :)


4. kesihatan ayah masih lagi tak berapa ok. tapi Alhamdulillah sikit dari yang dulu. moga ramadhan kali ni bawak rahmat pada semua. aku bersyukur pada ALLAH.. ayah dan mak masih lagi ada untuk aku.


5.Gambar random masa pegi cuti2 dengan BBS. moga satu hari nanti dapat cuti2 lagi dengan BBS, :) jauh sikit. cameron highland ke?? hehe oh yee BBS bila nak ke Pahang?? hehe :)


6. Gambar masa pergi zoo dengan geng diploma.Kawan diploma dengan anak masing2. cepat betul masa berjalan. kalau dengan diaorang aku rasa aku dah tua. :(


7. Gambar masa La bertunang.Kawan sekolah rendah. geng sekampung. La kahwin bulan 10 tahun ni, InsyaAllah. gulp, dah takde geng skoloh yang pompuan weh. semua dah ade suami. :)


8. Gambar masa teman wana ke klinik. sekarang anak dia dah lahir. dah comel. lama jugak dah tak update cerita dengan wana. semoga Mujahid jadi budak pandai macam umi dia. :)


p/s: selamat malam

p/s2: InsyaAllah ramadhan ni berniaga bazar ramadhan. :)

3 comments:

supershera said...

ah..bila la nk dpt merasa.asik bz je.eceh.

dodot said...

o'oh weh.. bz memanjang bisnes women.. heheh

acanmunie said...

kak miedot, goodluck bisness! apa name online blogshop akak ? :)