Tuesday, April 15, 2008

A@lulus..

5.41 pagi...
macam tulis diari plak.. study ngan nazi bilik bacaan,, diskret yang merisaukan aku... dan 3207 yang buat aku sakit hati... tapi aku tetap macam tu.. tak pernah nak fokus pada sesuatu... "kak dot ni takleh blaja lama2 ek".. lebih kurang macam tu laa ayat nazi.. kesian dia aku kacau dia..
dan aku terfikir sesuatu.. aku blaja untuk lulus atau dapat A maksudnya lulus dengan cemerlang... dan aku tersedar aku blaja selama ni untuk lulus...perkara ni berlegar dalam otak aku sampaikan aku mata aku tak lelap... tambah plak aku pekena nescafe pekat... capai laptop dan meluahkan apa yang aku rasa ni kt blog.. mungkin lagi tenang,,,

2 comments:

adyllbbs said...

"aku blaja untuk lulus atau dapat A maksudnya lulus dengan cemerlang... dan aku tersedar aku blaja selama ni untuk lulus..."

hak masing2...
bergantung pada masa dan keadaan...
pernah terdengar satu hadis ni..(Kalau tersalah harap dimaafkan)

"Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum kecuali mereka yang mengubahnya sendiri"

so...we deserve ape yang kita usahakan...
usaha + doa + tawakkal..
Insya Allah berjaya...k

hamidah mubin said...

thanks my sis...