Wednesday, April 2, 2008

kosongJiwaAkuMasa&Tika ni...


rasa cam baru semalam aku join MTB.. huhuhuhu.. hmm cam mimpi ada.. tapi sebenarnya lebih pada mencabar diri aku sendiri.... aku? tak taulaa mungkin aku kena lebih berani dan lebih positif dalam diri...
ianya lebih pada kemampuan diri dan penilaian orang lain pada diri kita...
argghh politik kolej? wujud ker? maybe.. tapi aku kan dah besar.. aku boleh menilai tapi aku takut gak terpesong.. aku kena ingat aku bekerja untuk siapa.. cabaran untuk diri sebelum alam kerja...



kawan2 aku... jgn lupa.. kita akan tetap ada sesi hati ke hati... hehehhe my BBS.. aku tak tau ni mungkin jalan aku atau jalan hidup aku.. kawan2 aku.. tolong dengar isi hati aku.. huuhuhuhu mungkin aku akan jadi sangat2 lemah.. tolong kuatkan aku..
dan mungkin aku akan terlupa apa tujuan aku dekat sini... kalau aku lupa tolong cepat2 jadi reminder aku... kalau aku tersalah haluan, tugas kawan2 untuk ingatkan haluan aku yang mana satu...





























































































































1 comment:

Nazirah Sharifuddin said...

kakdot jgn risau, aku akan sentiase sokong kadot, tak kira apa jwtn kadot pegang, ape pon title kakdot. kawan tetap kawan. tp perasaan 'terasa' mesti akan wujud kan. tp kena la pandai handle. bak kata kadot, kita dah besar. skrg bukan masa utk mncari kwn, tp carik sbyk ilmu dn pnglmn yg ble.ada bnda yg kita lebih kedepan ada benda yg org laen pula di depan. aku akn ttp ade kalu ko nak aku teman stadi. hehe. tp ko kena la lawokan sket bilik bacaan tuh. buh kapet ke, buh sofa ke bantal ke. amacam idea aku tuan?