Wednesday, April 30, 2008

aper cerita dier??

dulu aku ada sorang teman..
dia peneman aku saat aku bosan.. dan bising..
aku tak pasti aku yang setia atau dia yang curang..

aku lupa pada cinta,
sebab aku ada dia sebagai kawan..
bercinta kami tak mungkin..
sebab kami ada batasan..
satu hari dia sedih..
bawak berita.. kekasih dia punya orang lain..
dan aku sebagai teman..
terfikir untuk ambil peluang..
bisik kata.."aku suka kamu"..
tapi fikiran waras aku kata..
cinta akan buat kamu hilang dia,,

jadi aku pilih untuk diam diri..
dan akhirnya,,, sampai sekarang aku dan dia masih lagi diam..
ape cerita dia??
tak lagi aku tahu...
mungkin aku dan dia memang bukan untuk rasa..
apa itu cinta,,,







cebisan kenangan cerita aku dan seorang teman...




cinta itu bukan untuk aku dan dia..blurp




3 comments:

Nazirah Sharifuddin said...

kenape ye kite mesti simpan barang2 yg mningglkn memori kite kpd suatu pershbtn/hubungan? nape kte tak buang je. bkn ke bnda tu dah jadi history? kalau benda tu mnykitkan dlu, nape kite mesti simpn lg? arh!!

//lawa layout!!comel! tp cm de pnh nmpk je setar2 tu.. huhu!

hamidah mubin said...

hahahhaa sbb dengan barang2 tu jer kiter rase dekat dengan dier...

p/s:setar2 mmg dah ade kat layout tu,, huhuhu

adyllbbs said...

bese la tu...
brg2 tuh nk simpan sedey nak buang sayang...
normal....sume manusia akan rase cmtu...
so, simpan jer...
=)
**nak wat gak layout like bintang2 n gantung2 like dat..huhuhu....