Tuesday, April 1, 2008

besday....

surprise besday tuk sue.. hehehehe..
bak kate nazi wat plan a-z.. tp akhirnya spontan jer.. cemas tak jadi..
fuhh lega jadi gak.. tapi dalam keadaan aku skit gg..


hmmm apa yang aku suka
+azue,seha,nedy pun sporting
+aku gelak gile mase rancang(dah lama x sakit perut sbb gelak) thanks nazi,,,
+bila su terharu..
+bila nazi baling air tak kena su
+bila su tercari-cari dila..


apa yang aku tak suka
+bila sue lambat turun..
+aku sakit gg


ape pun sorry pada dak2 kalui sbb ktorg bising..
sekurang2nya kita ada sesuatu untuk dikongsi...

korang memang rocks....
ajk protokol- nazi-+dila+Miedot
jemputan VIP- azue+seha+nedy
ajk tetibe terlibat- afzan+dak yg dila gune name die...

2 comments:

Nazirah Sharifuddin said...

ajk protokol- nazi-+dila+Miedot
jemputan VIP- azue+seha+nedy
ajk tetibe terlibat- afzan+dak yg dila gune name die...

pat yg ni aku suke!
ekkeke.. lawak seh..
aku ajk ttk gak ar. beli keK! hehe

Nazirah Sharifuddin said...

huhu....makasey bebnyk taw kak dot...
syg kak dot n kengkwn sumer..korang mmg kwn yg terbest r...n gud luck tok teater nnti.heheh...mngse cinta ker...





yg benar...
sue (lg comel drp nazi comel, heheh..)